Vinden susede og bladene hvirvlede omkring de store, farverige malerier på murerne. Dørene blev åbnet, malerierne sprang frem og fyldte rummet med energi. Rummet var stort, der var højt til loftet og der duftede af nymalede vægge. En rød løber bevægede sig gennem rummet, hen til en åben dør, hvor kulinariske dufte lagde sig som bølger i luften og førte hen til en trappeopgang, som stod i kontrast til de kulørte vægge.
Den kolde og sterile trappeopgang fungerede som en tunnel til endnu en farverig kontekst, værkstedet. Rummet summede af kreativitet og kulørte lamper. Synlige bjælker og hvidkalkede vægge henledte tankerne til gamle dage, og de yndige manneqiundukker bød op til dans. Duften af jord fik lerfigurerne til at skrige af opmærksomhed, og de bevægede sig i fine former rundt på bordet.
- Gruppe 1
- Gruppe 1
Kære gruppe, her kommer brik 2:
SvarSlet2. Aktørerne
1 leder
2 pædagogisk personale – mand 52 år og kvinde 31 år
2 medarbejdere (nedsat funktionsevne) – kvinde 21 år og mand 39 år
Beskriv aktørerne – hvordan ser de ud - karaktertræk
Hvad laver de – beskriv hvad der sker
Beskriv deres indbyrdes relationer
Der kan ikke indføres nye personer i resten af fortællingen